"De Voorbereiding is in Volle Gang !! ( deel 1 ) "

11 februari 2013 - Vries, Nederland

Oke Het duurt dan nog wel een aantal maanden, maar een goede voorbereiding is het halve werk ;-)

Op Dinsdag 5 februari had ik een afspraak gemaakt bij de GGD voor mijn vaccinatie's,  aangezien we de eerste week van onze reis in Maleisie zitten was dat toch ook wel nodig.

Via Google kwam ik op een site terecht Maleisie online waar ze hele leuke bouwstenen aanbieden, nadat ik met mijn reisgenootje had overlegd heb ik ze een mail gestuurd en al snel reactie gekregen. Ze hebben een reisplan gemaakt en deze zag er dan ook erg fijn uit. na weer wat overleg heb ik vandaag laten weten dat we gaan boeken, omdat ik gegevens nodig ben is het het makkelijks dat we samen het boekingsformulier invullen en doormailen, donderdag hebben we weer afgesproken dus dan zullen we ook dit deel van onze reis definitief gaan maken. Om je een idee te geven hoe dit eerste deel van de reis eruit ziet zal ik je alvast wat vertellen.

28 juni 2013 vliegen we van Amsterdam naar Kuala Lumpur, hier worden we opgewacht door een chauffeur die ons naar het centrum van Kuala Lumpur Brengt, hier blijven we 1 nacht , de volgende dag vertrekken we met de bus naar de haven plaats Lumut om vervolgens met de boot naar Pulau-Pangkor te gaan hier zijn we 3 dagen om bij te komen van de lange vlucht en alvast te wennen aan het tijd verschil en de tempraturen.

3 juli vertrekken we voor nog 1 nacht in Kuala Lumpur waarnaar we op 4 Juli door zullen vliegen naar Sydney..

er zijn nog veel dingen die geregeld moeten worden, maar het eerste deel is dan ook zo goed als klaar..

hoop dat jullie nu een beetje een idee hebben hoe we met de voorbereiding bezig zijn en hoe leuk het eigenlijk is..

Groetjes Esther

( ook bij de voorbereiding hebben foto's )

1. Anouk:
    25 februari 2013
    hey Esther leuk zo'n blog!
  2. Esther:
    25 februari 2013
    Dacht ik, nu hopen dat ik regelmatig jullie op de hoogte kan houden hihi