"En al weer een maand voorbij ( voorbereiding deel 2 )"

10 maart 2013 - Vries, Nederland

Zo de tijd gaat echt snel voorbij.

We zitten inmiddels al weer in Maart dat betekend dat we nog 3 maand voor ons hebben voor we vertrekken ! Na een aantal zonninge dagen hier in nederland ligt er helaas vandaag weer sneeuw :-s, maakt het wel lekker makkelijk dat we weer even verder kunnen met de voorbereidingen .. en we ons dus niet schuldig hoeven te voelen dat we niet naar buiten gaan..

Ik had wat folders ontvangen van pacific island een van australie en New zeeland, hier staan leuke reizen en routes in wat een hoop leuk ideeen opbrengt. leuke folders om gewoon te hebben en door te bladeren.

Je kan je haast niet voorstellen dat ik daar straks ook gewoon sta..

alle papier werk is bijna allemaal geregeld.

* Boeking Maleisie is gedaan en bevestigd,

* Reisverzekering is afgesloten,

* Rijbewijs verlengt ,

* Inentingen gehad,

* copieen gemaakt van belangrijke reisdocumenten en pasjes

Het enige belangrijke wat nog nodig is , is een working holiday visum, dat staat binnenkort op het programma, en het internationale rijbewijs maar dat kan maar een enkele dagen van te vorgen dus dat is last minute werk ;-)

voor een 2 weken geleden ben ik trouwens wezen kijken voor een goede backpack.. Nou dat je het van kleding passen warm krijgt wist ik wel maar tassen passen net zo hoor.. een ding weet ik wel Ik moet er echt enorm aan wennen aan zo'n groot ding op mijn rug, gelukkig had ik eerst aan de info genoeg dus die backpack komt later nog ;-)

zo dit was weer even een updatje van de voorbereidingen .

Groetjes