Naam:
Foto’s:
189

Over mijn reis

Maleisie - >  Australie - > Nieuw Zeeland 2013

Door de aflevering van McLeod's Daughters eem droom gekregen die lang een droom bleef maar nu dan toch echt waar gemaakt gaat worden.

Op 28 juni 2013 vertrekken we vanaf schiphol naar Kuala Lumpur hier zullen we verblijven tot 4 julli . we komen dus op 29 juni 2013 aan in Kuala Lumpur waar we opgewacht zullen worden door een chauffeur die ons naar het hotel de wijk Chinatown brengt hier kunnen we ons opfrissen en de boel even gaan verkennen. de volgende dag vertrekken we naar de havenplaats Lumut waar we de boot nemen naar het kleine eiland Pankor , hier verblijven we 3 dagen in een Resort met een prive strand en zwembad uitkijkend over de zee...

wanneer we lekker bijgekomen zijn van de vlucht overnachten we nog 1 nacht in Kuala Lumpur waarna onze reis op 4 juli 2013 zijn vervolg maakt naar Sydney Australie .

Hier begint ons echte Avontuur : '' Werken Als Een Echte Cowgirl Op een Ranch" we krijgen dan een cursus op een echte ranch waarna we als we deze goed hebben afgelegd we geplaatst worden op de ranch waar we zoals de planning nu ligt voor een half jaar aan het werk gaan.

Na het echte werk is het de bedoeling dat door australie gaan reizen en heel erg veel gaan beleven en leuke dingen gaan doen.

ook is het de bedoeling dat we Nieuw Zeeland mee pakken.

Hoe onze reis precies zal verlopen kunen je lezen in de blogs die ik ga bijhouden. ook zal ik foto's en wellicht filmpjes plaatsen zodat jullie er ook een beeld bij hebben.

Ik wens jullie alvast heel veel lees plezier

Groetjes Esther

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk.