" 2 Weken Voor Vertrek , Eindelijk Een Goede BackPack "

14 juni 2013 - Vries, Nederland

Jaaa Nog even En Dan Is Het Zo Ver .. Nog 2 Weken Om Precies Te Zijn ;-)

De Zoektocht Naar Een Tas Was Een Hele Lange, Na Veel Tassen Te Hebben Gepast Heb Ik Gister Eindelijk De Juiste Gevonden..  Helemaal Happy Nu, Het Was Een Behoorlijke Opgave Hoor ,2,5 uur Bij Bever Sport Geweest... Passen.... Afdoen... Meer Gewicht ... Weer Op Doen... Stukkie Lopen .... Weer Af Weer op...  Nee Dat Was Hem Ook Niet... hmm Dan maar Terug komen Ik moest helaas weg..

Gister Toch Maar Weer Naar Een Andere Winkel Gegaan.. Weer Tassen Op En af .. En Ja Hoor Een Tas Met 15 Kg Erin Zat Goed En Yes Eindelijk Mijn Tas Binnen :-D

Zo Wat ben Ik Opgelucht Was Al Bang dat Ik Niet Wat Zou Gaan Vinden En Zonder Tas Aan Mijn Reis Moest Beginnen....

Verder Daarbij Nog Een Reiszak Voor Eromheen Tijdens Het Vliegen, een slotje, En Een Anti Insecten Sprey Met Deet Heel Belangrijk !!

Verder Ga Ik Vanmiddag Nog even De stad in Voor wat Dingen wat ik Nog Nodig Ben.. En Dan Gaat Het Wel Heel Snel Hoor!! Hoop Dat Ik Niets Vergeet.. Zo Nog Maar Even Een Lijstje Maken...

Groetjes Esther

1. Anne Marie:
    14 juni 2013
    Meis wat spannend allemaal. Kan me voorstellen dat het begint te kriebelen. Leuk dat je een blog bij gaat houden. Zo kunnen we ook meegenieten van jouw avonturen.

Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen.

x
  2. Siebe en trijntje:
    28 juni 2013
    een heel goede vlucht,en een fijne tijd gewenst,we hopen je te volgen op je reis,liefs van ons