" 39 day's "

20 mei 2013 - Vries, Nederland

Nou Het aftellen is nu echt begonnen.. :-)

Nog 39 dagen voor we vertrekken, best spannend begin ik het nu wel te vinden , het is natuurlijk ook niet niks om helemaal naar de andere kant van de wereld te vliegen...

vorige week met Yvanka naar een rugzakcenter geweest we dachten daar echt te slagen voor een backpack helaas bleek dit een webwinkel te zijn en hadden dus echt helemaal niets op voorraard beetje jammer maar goed volgende week wil ik weer naar bever om daar een mooie backpack aan te schaffen ik heb al hele mooie gezien op de website ik hoop dat ze die daar ook hebben.

Helaas is er ook een mindere kant aan het verhaal.. en dat is dat ik ook een klein stukje vastigheid los moet laten , en heb dus gister mijn ontslag brief op de post gedaan.. maar met de plaatjes van Australie een mooie plannen in mijn hoofd komen we hier ook wel weer over heen. :-) weet wel dat ik mijn collega's heel erg ga missen. as woensdag 22 mei gaan we gezellig met z'n allen eten. nog 3 weken in totaal nog 10 dagen werken en daarna nog 3 weken vakantie .. tijd gaat echt heel erg snel. ik die vakantie ga ik lekker bezig met de laatste voorbereidingen