28-juni schiphol -----> 30 juni Pankor island

30 juni 2013 - Kuala Lumpur, Maleisië

Op vrijdag 28 juni 2013 was het dan eindelijk zover.. ik en Yvanka op naar schiphol ... om 16.30 aangekomen eerst even een happie eten alleen kreeg ik geen hap door mijn keel.. gezonde spanning noemen we dat ;-)

nou afscheid van familie en op naar de incheck balie Van de KLM .. bagage afgeleverd en op naar de douane, alles oke en door lopen maar.. dan in de rij voor de gate.

tja en dan 12 uur lang vliegen.. het was een behoorlijke zit maar de reis verliep super .. hadden we eindelijk een plek bij de raamkant.. geen raam... nou das best klote hoor dat je niet naar buiten kan kijken ..

om 15.00 uur aangekomen op airport KL en dan maar op zoek naar bagage , moesten we eerst met de trein, heel bijzonder. toen naar de bagage banden even wachten en ja daar kwamen onze tassen . nog net zo netjes als dat we ze hadden ingeleverd..

en dan opzoek naar onze transfer die ons naar ons swiss-inn hotel bracht, een kleine rit van een uur.. ingecheckt even bijkomen van de vliegreis en even de stad verkennen beetje eten en geld pinnen.... hmmm geld pinnen ja het klinkt zo makkelijk maar essie kreeg geen centen  uit de muur.. na een aantal keer proberen geen resultaat .. ontzettende lieve en behulpzame mensen  daar die liep met ons mee en bleef maar vriendelijk, misschien een eigenbank proberen.. dus stukje de stad in lopen .. liepen daar Nederlanders achter ons dus vragen of zei miss wisten wat het probleem kon zijn..

wat was het nou ... ik was vergeten om mijn passen om te zetten naar wereld kaarten dus ff inloggen bij de ing en veranderen . dit was vanmorgen, als het goed is kan ik morgen weer pinnen.. maar goed dat we met zijn tweeen waren anders was ik niet ver gekomen haha ..

vanmorgen om 10.30 met de bus naar Lumut 4 uur rijden heerlijke coole bussen aangekomen even melden bij de balie hier kregen we onze kaarten voor de boot naar het eiland Pankor klein tochtje over het water met heerlijke uitzichten.. ja en daar is hij dan ons Beach resort  super nette en vette kamer met uitzicht over zee en zwembad dus hup bikini aan en gaan met die banaan ;-) heerlijk gezwommen zitten tot de zon onder gaat , en toe kijken hoe de donderwolken in de verte aan het lichten waren.. best mooi om te zien..

tot nu toe gaat onze reis voorspoedig heerlijk zo'n begin. nu lekker in de bar met live muziek aan het genieten..

ik probeer zo snel mogelijk even foto's bij dit verslag te plaatsen.

maar wilde graag al een eerste update geven..

morgen de planning om het eiland even rond te lopen..

tot later

kuzz esther